În sfârșit gata să renunți la toate dietele nesănătoase și să alegi mai sănătos? Ei bine, cu siguranță sunteți pe partea dreaptă a internetului, dacă da. 

Să vă prezentăm o varietate de alimente sanatoase care sunt garantate pentru a vă îmbunătăți sănătatea cardiovasculară și a vă salva inima. 

O mulțime de cercetări au arătat că o dietă adecvată poate ajuta la menținerea complicațiilor inimii la distanță, așa că haideți să descoperim de ce aveți nevoie pentru o inimă bună.

Portocale

Portocaliul s-ar putea să nu fie culoarea mea, dar este cu siguranță fructul meu. Aceste fructe suculente sunt una dintre sursele bogate în natură de vitamina C. Au multe fibre și conțin potasiu.

Un pahar răcoritor de sucuri de portocale nu doar îți potolește setea într-o după-amiază fierbinte de vară, ci ar contribui la absorbția excesului de colesterol, la reglarea tensiunii arteriale, la excreția de sodiu și la neutralizarea excesivă a proteinelor neesențiale.

Usturoi

Ar putea fi mici, dar cu siguranță nu ar trebui să subestimați puterea acestor legume. Adăugarea unui pic din acest superaliment la rețetele dvs. vă poate salva inima. Usturoiul nu adaugă doar aromă vaselor, ci scade tensiunea arterială, plăcile arteriale și vasele de sânge care construiesc enzime. 

Roșia

Tomatele sunt bogate în licopen, sunt delicioase, hrănitoare și pline de antioxidanți, holest A și C, acid folic și beta-caroten.

Roșiile sunt bogate în licopen, ceea ce îi conferă o culoare roșie vibrantă. Este un antioxidant minunat, care este o substanță care protejează celulele de daune. Cercetările au arătat că licopenul scade LDL; holesterol nesănătos și reduce riscul de accident vascular cerebral prin scăderea cheagurilor de sânge interne.

Vin rosu

A consuma un pahar de vin vă va ajuta să vă relaxați după o zi agitată, iar vinul roșu nu doar vă calmează nervii, ci și nivelul de colesterol si contribuie la starea de sanatate. Conține antioxidanți relevanți care previn formarea cheagurilor de sânge și îmbunătățesc nivelul HDL. Nu uitați să vă opriți la un pahar sau două.

Ciocolată

Fie că este vorba de prăjituri, înghețată sau bomboane, ciocolata nu reușește niciodată să vă mulțumească și acest lucru dulce nu doar ca vă face papilele gustative, ci și inima voastră. Scade riscul de accident vascular cerebral, hipertensiune și reglează tensiunea arterială. 

Flavanolul care este prezent în ciocolata neagră ajută la flexibilitatea vaselor de sânge și previne bolile de inimă.

Sardine

Sardinele nu sunt doar delicioase, sunt pline de tot felul de substanțe nutritive pentru a vă menține inima fericită și puternică. Acest tratament cu pește este bogat în acizi grași omega-3, care ajută organismul să regleze trigliceridele și inflamațiile. De asemenea, cresc nivelul de HDL, precum și colesterolul sănătos din corpul dumneavoastră.

Lintea

Leguminoasele sunt grozave pentru tine și acest uimitor membru al familiei este minunat pentru inima ta. 

Includerea lintei în dieta ta reduce riscul de boli de inimă, accident vascular cerebral și hipertensiune arterială. Sunt bogate în potasiu, proteine ​​și magneziu. Prin urmare, ele funcționează în reducerea riscului de colesterol ridicat și de formare a plăcii în organism.

Migdale

Uiți unde sunt cheile tale din nou? Adăugarea unui pic mai mult de migdale la dieta ta poate ajuta cu siguranță la asta. Cercetările demonstrează că migdalele îmbunătățesc memoria și sporesc inteligența. Nu sunt bune doar pentru creierul tău, ci și pentru inima ta; reduc riscul de diabet și boli cardiovasculare, reduc colesterolul.